Інноваційні технології « Пісочна терапія»

Пам,ятка  для батьків.

Інноваційні технології

« Пісочна терапія»

    Останнім часом ми часто говоримо і чуємо про інноваційні технології в роботі з дошкільнятами. Всім нам добре знайомий звичайний пісок. Але насправді це таємничий, дивовижний матеріал. Ви не будете заперечувати, що часом годинами і дорослі і діти можуть грати в піску, щось будувати і просто пересипати його з долоні на долоню. Для дітей гра з піском це природна і доступна форма взаємодії, перетворення оточуючого їх світу. Діти не завжди можуть висловити свої переживання, страхи. Будуючи з піску свій світ, він звільняється від напруги. А головне - в грі з піском дитина набуває власний безцінний досвід символічного дозволу життєвих ситуацій. Що дає нам пісочна терапія в роботі з дітьми?

  • У дітей виникає бажання експериментувати, працювати самостійно;
  •  Гра з піском розвиває тактильну чутливість, як основу розвитку «ручного інтелекту»;
  • Сприяє розвитку всіх психічних процесів (пам'яті, мислення, уваги, мови і моторики.
  • Вдосконалюється предметно - ігрова діяльність, сюжетно - рольові ігри та комунікативні навички дітей.

Взаємодія з піском стабілізує емоційний стан, порушені діти стають значно добрішою. ​​Як ми організували цю роботу? Батьки зробили ящик з розмірами: довж. -70 см, ш. -50см, в. -7см. Зовні пофарбували в бежевий колір, а всередині - в блакитний (колір неба, води) Пісок ретельно просіяти і піддали термічній обробці. Разом з батьками зібрали велику колекцію дрібних іграшок (звіряток, птахів, риб, дерев, квітів, людських фігурок, машинок). Дітям  не треба було нав'язувати сюжети, вони народжувалися у них в процесі гри. То вони іграми на просторах океану, то миттєво опинялися в пустелі, то з'являлося дивне подвір'ї або мотораллі! Дуже швидко у них складалися дружні відносини, з'являлися улюблені теми будівель. А головне - дуже активізувалося мовне спілкування, граючи з піском, дрібними іграшками, діти розвивали дрібну моторику кисті. Пісок ми використовуємо і на заняттях. Так на заняттях з ФЕМУ діти шукають в піску геометричні фігури, цифри, креслять їх пальчиками на піску. Часто практикуємо гри, які пропонують Т. Д. Зінкевич - Євстигнєєва і Т. М. Грабенко. Наприклад: прикласти долонями по поверхні піску, створити відбиток долонь, кулачків, ребрами долонь всілякі візерунки на поверхні піску, «пройтися по піску окремо кожним пальчиком і багато інших. Взагалі пісочна терапія містить в собі великий потенціал для творчості вихователя. Використання пісочної терапії дає значні позитивні результати в роботі з дітьми. Головне - робить позитивний вплив на розвиток мови, мислення, пізнавальних процесів і творчих здібностей дітей.

Категорія: Поради батькам | Додав: gorodishednz (17.02.2022)
Переглядів: 125 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar